Hyggelig og god kundeservice
Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!
Vårt fremste mål er at kundene våre skal være fornøyd. Vi jobber hele tiden for å utvikle gode tjenester tilpasset mindre bedrifter, og har hyggelig kundeservice som et av våre hovedfokusområder.
Hos SMB Mobil gir vi hyggelig kundeservice tilpasset mindre bedrifters behov og ønsker! Vi vet hvor viktig mobilen er for dere som driver en mindre bedrift. Mobildekning har blitt helt avgjørende for å følge opp kunder, levere timelister, få tilgang til egne systemer og applikasjoner som benyttes til arbeid og lignende.
Da er det en trygghet for deg som kunde at vi er tilknyttet Telenor-nettet, og at alle våre abonnementer har full Telenor-dekning og Full Fart inkludert. Med andre ord kan bedriftens ansatte alltid være tilgjengelige når de ønsker det, både til å ringe og svare på telefonsamtaler og benytte datatrafikk.
Med SMB Mobil blir arbeidshverdagen litt mer effektiv, og har du spørsmål eller støter på feil står vår kundeservice klar til å hjelpe.
For oss er ingen kunde viktigere enn de andre. Derfor finnes det naturligvis ingen VIP-service eller egne tastevalg for større kunder hos oss. Vi ønsker å være et foretrukket valg for mindre bedrifter med behov for bedriftsabonnement. Da er det viktig for oss at selv de aller minste kundene våre føler seg verdsatt. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder, og vi er alltid tilgjengelige ved spørsmål og andre henvendelser.
Lurer du på noe? Se ofte stilte spørsmål her eller ta kontakt med kundeservice.
Mobilabonnement tilpasset mindre bedrifter
Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!
Hos oss er ingen kunde mer viktig enn den andre. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder!
Alle våre kunder kan forvente god og profesjonell kundebehandling
Hvordan beskytte mobilen mot strand, svette og sol? Her er 8 enkle metoder for å holde mobilen i god stand hele sommeren.
Sommeren nærmer seg, og mange planlegger utenlandsreiser. Denne guiden vil hjelpe deg med å unngå uforutsette mobilkostnader, sikre optimal hastighet og redusere utgifter.
Fra 1. juni 2025 endrer vi en viktig del av vilkårene våre: Bedriftskunder uten avtaletid kan da si opp abonnementet sitt med bare én måneds varsel. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder.