Hyggelig og god kundeservice
Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!
Vårt fremste mål er at kundene våre skal være fornøyd. Vi jobber hele tiden for å utvikle gode tjenester tilpasset mindre bedrifter, og har hyggelig kundeservice som et av våre hovedfokusområder.
Hos SMB Mobil gir vi hyggelig kundeservice tilpasset mindre bedrifters behov og ønsker! Vi vet hvor viktig mobilen er for dere som driver en mindre bedrift. Mobildekning har blitt helt avgjørende for å følge opp kunder, levere timelister, få tilgang til egne systemer og applikasjoner som benyttes til arbeid og lignende.
Da er det en trygghet for deg som kunde at vi er tilknyttet Telenor-nettet, og at alle våre abonnementer har full Telenor-dekning og Full Fart inkludert. Med andre ord kan bedriftens ansatte alltid være tilgjengelige når de ønsker det, både til å ringe og svare på telefonsamtaler og benytte datatrafikk.
Med SMB Mobil blir arbeidshverdagen litt mer effektiv, og har du spørsmål eller støter på feil står vår kundeservice klar til å hjelpe.
For oss er ingen kunde viktigere enn de andre. Derfor finnes det naturligvis ingen VIP-service eller egne tastevalg for større kunder hos oss. Vi ønsker å være et foretrukket valg for mindre bedrifter med behov for bedriftsabonnement. Da er det viktig for oss at selv de aller minste kundene våre føler seg verdsatt. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder, og vi er alltid tilgjengelige ved spørsmål og andre henvendelser.
Lurer du på noe? Se ofte stilte spørsmål her eller ta kontakt med kundeservice.
Mobilabonnement tilpasset mindre bedrifter
Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!
Hos oss er ingen kunde mer viktig enn den andre. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder!
Alle våre kunder kan forvente god og profesjonell kundebehandling
Mobilen er viktig for både jobb og fritid, men i julen kan det være fint å legge den litt bort og fokusere på det som virkelig betyr noe. Her er noen enkle tips til hvordan du kan redusere mobilbruken i høytiden:
Desember er en travel måned for mange, med julehandel, avslutninger og hektiske dager. Midt i alt dette er det lett å glemme noe viktig: digital sikkerhet. Hackere tar nemlig ikke juleferie – snarere tvert imot. Julen er ofte høytid for cyberangrep.
Vi har passert 10 000 aktive mobilabonnementer og det ble i dag feiret med kake! Dette er en viktig milepæl for oss, og vi setter stor pris på tilliten fra kundene våre. Samtidig er vi stolte over å ha blitt kåret til beste bedriftsabonnement på Bytt.no i flere måneder på rad. Vi fortsetter arbeidet med å tilby konkurransedyktige løsninger til mindre bedrifter som ønsker full Telenor-dekning.