Kundeservice tilpasset mindre bedrifter

Alltid hyggelig kundeservice

Vårt fremste mål er at kundene våre skal være fornøyd. Vi jobber hele tiden for å utvikle gode tjenester tilpasset mindre bedrifter, og har hyggelig kundeservice som et av våre hovedfokusområder.

Alltid hyggelig kundeservice

Med SMB Mobil er bedriften alltid tilgjengelig

Hos SMB Mobil gir vi hyggelig kundeservice tilpasset mindre bedrifters behov og ønsker! Vi vet hvor viktig mobilen er for dere som driver en mindre bedrift. Mobildekning har blitt helt avgjørende for å følge opp kunder, levere timelister, få tilgang til egne systemer og applikasjoner som benyttes til arbeid og lignende.

Da er det en trygghet for deg som kunde at vi er tilknyttet Telenor-nettet, og at alle våre abonnementer har full Telenor-dekning og Full Fart inkludert. Med andre ord kan bedriftens ansatte alltid være tilgjengelige når de ønsker det, både til å ringe og svare på telefonsamtaler og benytte datatrafikk. 

Med SMB Mobil blir arbeidshverdagen litt mer effektiv, og har du spørsmål eller støter på feil står vår kundeservice klar til å hjelpe.

Alle kunder er like viktige

For oss er ingen kunde viktigere enn de andre. Derfor finnes det naturligvis ingen VIP-service eller egne tastevalg for større kunder hos oss. Vi ønsker å være et foretrukket valg for mindre bedrifter med behov for bedriftsabonnement. Da er det viktig for oss at selv de aller minste kundene våre føler seg verdsatt. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder, og vi er alltid tilgjengelige ved spørsmål og andre henvendelser.

Lurer du på noe? Se ofte stilte spørsmål her eller ta kontakt med kundeservice.

 


Hyggelig kundeservice, lave priser og full Telenor-dekning

Mobilabonnement tilpasset mindre bedrifter

Hyggelig og god kundeservice

Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!

Likt for alle kunder

Hos oss er ingen kunde mer viktig enn den andre. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder!

God kundebehandling

Alle våre kunder kan forvente god og profesjonell kundebehandling

6 tips til hvordan du holder mobildatabruken lav på påskeferie

25 mars 2024

Enten du planlegger å tilbringe påskeferien på hytta, utforske en ny by, eller bare nyte vårsolen hjemmefra, kan det være lett å bruke mer mobildata enn vanlig. Høytider som påsken er spesielt datatunge perioder, ofte fordi mange er på reise, deler øyeblikk med venner og familie på sosiale medier, eller søker etter informasjon og underholdning på farten. Med noen enkle tiltak kan du likevel holde databruken i sjakk.

Bidra til en grønnere fremtid med ditt mobilabonnement

05 februar 2024

I en verden som blir stadig mer digital, blir vårt digitale fotavtrykk en viktig del av den samlede miljøpåvirkningen vi har. Hos SMB Mobil har vi lenge erkjent denne utfordringen og søker måter å gjøre en positiv forskjell på. Gjennom vårt nyeste initiativ, tilbyr vi nå en unik mulighet for våre kunder å direkte påvirke miljøet positivt med sitt mobilabonnement.

Vekst og innovasjon hos SMB Mobil

01 desember 2023

Siden oppstarten i 2022 har SMB Mobil ikke bare opplevd en betydelig vekst i antall bedriftskunder, men vi har også skapt en ny dynamikk i det norske bedriftsmarkedet. Med over 4000 bedriftskunder har vi raskt blitt en viktig aktør som tilbyr friske alternativer i et marked dominert av større aktører.

Scroll til toppen