Kundeservice tilpasset mindre bedrifter

Alltid hyggelig kundeservice

Vårt fremste mål er at kundene våre skal være fornøyd. Vi jobber hele tiden for å utvikle gode tjenester tilpasset mindre bedrifter, og har hyggelig kundeservice som et av våre hovedfokusområder.

Alltid hyggelig kundeservice

Med SMB Mobil er bedriften alltid tilgjengelig

Hos SMB Mobil gir vi hyggelig kundeservice tilpasset mindre bedrifters behov og ønsker! Vi vet hvor viktig mobilen er for dere som driver en mindre bedrift. Mobildekning har blitt helt avgjørende for å følge opp kunder, levere timelister, få tilgang til egne systemer og applikasjoner som benyttes til arbeid og lignende.

Da er det en trygghet for deg som kunde at vi er tilknyttet Telenor-nettet, og at alle våre abonnementer har full Telenor-dekning og Full Fart inkludert. Med andre ord kan bedriftens ansatte alltid være tilgjengelige når de ønsker det, både til å ringe og svare på telefonsamtaler og benytte datatrafikk. 

Med SMB Mobil blir arbeidshverdagen litt mer effektiv, og har du spørsmål eller støter på feil står vår kundeservice klar til å hjelpe.

Alle kunder er like viktige

For oss er ingen kunde viktigere enn de andre. Derfor finnes det naturligvis ingen VIP-service eller egne tastevalg for større kunder hos oss. Vi ønsker å være et foretrukket valg for mindre bedrifter med behov for bedriftsabonnement. Da er det viktig for oss at selv de aller minste kundene våre føler seg verdsatt. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder, og vi er alltid tilgjengelige ved spørsmål og andre henvendelser.

Lurer du på noe? Se ofte stilte spørsmål her eller ta kontakt med kundeservice.

 


Hyggelig kundeservice, lave priser og full Telenor-dekning

Mobilabonnement tilpasset mindre bedrifter

Hyggelig og god kundeservice

Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!

Likt for alle kunder

Hos oss er ingen kunde mer viktig enn den andre. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder!

God kundebehandling

Alle våre kunder kan forvente god og profesjonell kundebehandling

SMB Mobil vinner beste bedriftsabonnement i juni 2024

19 juni 2024

Vi i SMB Mobil er stolte av å kunngjøre at vi har vunnet to av fire kategorier for bedriftsabonnement på Bytt.no for juni 2024. Dette er en viktig anerkjennelse for oss, og vi takker alle våre kunder for tilliten.

Vellykket emisjon bekrefter tillit til SMB Mobil

30 april 2024

SMB Mobil fortsetter å markere seg som en innovativ utfordrer i det norske mobilmarkedet, og vår nyeste emisjon har på nytt demonstrert markedets tillit til vår visjon og strategi. Som en leverandør som spesialiserer seg på å tilby kostnadseffektive løsninger og merverdi for mindre bedrifter, er vi stolte over å kunne fortsette vår vekst med solid støtte fra både nye og eksisterende investorer.

6 tips til hvordan du holder mobildatabruken lav på påskeferie

25 mars 2024

Enten du planlegger å tilbringe påskeferien på hytta, utforske en ny by, eller bare nyte vårsolen hjemmefra, kan det være lett å bruke mer mobildata enn vanlig. Høytider som påsken er spesielt datatunge perioder, ofte fordi mange er på reise, deler øyeblikk med venner og familie på sosiale medier, eller søker etter informasjon og underholdning på farten. Med noen enkle tiltak kan du likevel holde databruken i sjakk.

Scroll til toppen