Kundeservice tilpasset mindre bedrifter

Alltid hyggelig kundeservice

Vårt fremste mål er at kundene våre skal være fornøyd. Vi jobber hele tiden for å utvikle gode tjenester tilpasset mindre bedrifter, og har hyggelig kundeservice som et av våre hovedfokusområder.

Alltid hyggelig kundeservice

Med SMB Mobil er bedriften alltid tilgjengelig

Hos SMB Mobil gir vi hyggelig kundeservice tilpasset mindre bedrifters behov og ønsker! Vi vet hvor viktig mobilen er for dere som driver en mindre bedrift. Mobildekning har blitt helt avgjørende for å følge opp kunder, levere timelister, få tilgang til egne systemer og applikasjoner som benyttes til arbeid og lignende.

Da er det en trygghet for deg som kunde at vi er tilknyttet Telenor-nettet, og at alle våre abonnementer har full Telenor-dekning og Full Fart inkludert. Med andre ord kan bedriftens ansatte alltid være tilgjengelige når de ønsker det, både til å ringe og svare på telefonsamtaler og benytte datatrafikk. 

Med SMB Mobil blir arbeidshverdagen litt mer effektiv, og har du spørsmål eller støter på feil står vår kundeservice klar til å hjelpe.

Alle kunder er like viktige

For oss er ingen kunde viktigere enn de andre. Derfor finnes det naturligvis ingen VIP-service eller egne tastevalg for større kunder hos oss. Vi ønsker å være et foretrukket valg for mindre bedrifter med behov for bedriftsabonnement. Da er det viktig for oss at selv de aller minste kundene våre føler seg verdsatt. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder, og vi er alltid tilgjengelige ved spørsmål og andre henvendelser.

Lurer du på noe? Se ofte stilte spørsmål her eller ta kontakt med kundeservice.

 


Hyggelig kundeservice, lave priser og full Telenor-dekning

Mobilabonnement tilpasset mindre bedrifter

Hyggelig og god kundeservice

Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!

Likt for alle kunder

Hos oss er ingen kunde mer viktig enn den andre. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder!

God kundebehandling

Alle våre kunder kan forvente god og profesjonell kundebehandling

Grønn mobilbruk – små grep som gjør stor forskjell

13 august 2025

Bruken av mobiltelefoner har en betydelig innvirkning på klimaet, og det er mulig å bidra positivt gjennom bevisste valg i hverdagen. Små endringer i bruksmønsteret kan gi merkbare miljøgevinster. I denne artikkelen har vi samlet noen tiltak som kan ha en reell effekt.

Kundefavoritt i august

04 august 2025

Vi er utrolig stolte over å bli kåret til Kundefavoritt på Bytt.no i august 2025. Fordi utmerkelsen bygger på ekte, verifiserte kundeomtaler, betyr den ekstra mye for oss som lever av å gjøre mindre bedrifters hverdag enklere.

Svindel tar ikke fri – slik sikrer du bedriften

16 juli 2025

Ferietid kan føre til økt aktivitet blant kriminelle, da både ansatte og kollegaer ofte er mindre på vakt. Her gis en oppdatering på omfanget av utfordringen, hvilke metoder som er vanligst for øyeblikket, samt fem tiltak som kan bidra til å beskytte ansatte, data og mobilbudsjettet i sommerperioden.

Scroll til toppen