Kundeservice tilpasset mindre bedrifter

Alltid hyggelig kundeservice

Vårt fremste mål er at kundene våre skal være fornøyd. Vi jobber hele tiden for å utvikle gode tjenester tilpasset mindre bedrifter, og har hyggelig kundeservice som et av våre hovedfokusområder.

Alltid hyggelig kundeservice

Med SMB Mobil er bedriften alltid tilgjengelig

Hos SMB Mobil gir vi hyggelig kundeservice tilpasset mindre bedrifters behov og ønsker! Vi vet hvor viktig mobilen er for dere som driver en mindre bedrift. Mobildekning har blitt helt avgjørende for å følge opp kunder, levere timelister, få tilgang til egne systemer og applikasjoner som benyttes til arbeid og lignende.

Da er det en trygghet for deg som kunde at vi er tilknyttet Telenor-nettet, og at alle våre abonnementer har full Telenor-dekning og Full Fart inkludert. Med andre ord kan bedriftens ansatte alltid være tilgjengelige når de ønsker det, både til å ringe og svare på telefonsamtaler og benytte datatrafikk. 

Med SMB Mobil blir arbeidshverdagen litt mer effektiv, og har du spørsmål eller støter på feil står vår kundeservice klar til å hjelpe.

Alle kunder er like viktige

For oss er ingen kunde viktigere enn de andre. Derfor finnes det naturligvis ingen VIP-service eller egne tastevalg for større kunder hos oss. Vi ønsker å være et foretrukket valg for mindre bedrifter med behov for bedriftsabonnement. Da er det viktig for oss at selv de aller minste kundene våre føler seg verdsatt. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder, og vi er alltid tilgjengelige ved spørsmål og andre henvendelser.

Lurer du på noe? Se ofte stilte spørsmål her eller ta kontakt med kundeservice.

 


Hyggelig kundeservice, lave priser og full Telenor-dekning

Mobilabonnement tilpasset mindre bedrifter

Hyggelig og god kundeservice

Vi skal gjøre vårt ytterste for å gi mindre bedrifter god og hyggelig kundeservice!

Likt for alle kunder

Hos oss er ingen kunde mer viktig enn den andre. Å være SMB Mobil-kunde skal være like hyggelig for alle kunder!

God kundebehandling

Alle våre kunder kan forvente god og profesjonell kundebehandling

Sommerens mobilvettregler

24 juni 2025

Hvordan beskytte mobilen mot strand, svette og sol? Her er 8 enkle metoder for å holde mobilen i god stand hele sommeren.

En guide til mobilbruk på reise

17 juni 2025

Sommeren nærmer seg, og mange planlegger utenlandsreiser. Denne guiden vil hjelpe deg med å unngå uforutsette mobilkostnader, sikre optimal hastighet og redusere utgifter.

Vi kutter oppsigelsestiden til 1 måned

26 mai 2025

Fra 1. juni 2025 endrer vi en viktig del av vilkårene våre: Bedriftskunder uten avtaletid kan da si opp abonnementet sitt med bare én måneds varsel. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder.

Scroll til toppen