SMB Mobil lanserer Teams Bedriftsnett!

Det å holde tritt med et voksende antall kommunikasjonsverktøy kan være en reell utfordring, ofte resulterende i fragmentert samhandling og økte administrasjonskostnader. Med Teams Bedriftsnett bringer vi sammen alle dine kommunikasjonsbehov på en sømløs og integrert plattform. Målet er å gjøre hverdagen enklere, mer effektiv, og mer koordinert for din bedrift.

SMB Mobil lanserer Teams Bedriftsnett!

En Alt-i-ett Kommunikasjonsløsning

Teams Bedriftsnett kombinerer chat, team-samtaler, samtaler til både fasttelefoner og mobiler, og en helhetlig telefoniløsning. I stedet for å veksle mellom ulike systemer, gir Teams bedriftsnett deg alt på ett sted. Dette sikrer effektivitet, reduserer kostnader ved å minske behovet for multiple løsninger, og styrker samarbeidet både internt og eksternt. Microsoft Teams oppdateres kontinuerlig, slik at Teams bedriftsnett løsningen du bestiller stadig forbedres uten at dette koster ekstra for deg som kunde!

Tilgjengelighet som aldri før

Teams Bedriftsnett tilbyr en sømløs integrering av din bedrifts telefoniløsning med Teams. Når dine ansatte er aktive i Teams, blir de tilgjengelige, hvis de er i møte kobles de ut av supportkøen og hvis de er i samtale er de opptatt. Ditt team kan da håndtere alle samtaler, enten det er kundeserviceanrop, eksterne eller interne henvendelser, direkte fra Teams-plattformen.

Mer enn bare en telefoniløsning

Med Teams Bedriftsnett får dine ansatte tilgang til en nyttig nummeroppslagstjeneste, som gir mulighet til å identifisere innringere. I tillegg blir alle Outlook-kontaktene til dine ansatte tilgjengelige, noe som gir en sømløs og enkel tilgang til alle forretningsforbindelser. Du har også muligheten til å koble telefoniløsningen til din bedrifts CRM-system, for eksempel Dynamics og Salesforce. Dette muliggjør søk mot din bedrifts kundebase, noe som i stor grad forbedrer og effektiviserer kundebehandlingen.

Administrasjon av Teams Bedriftsnett

I Teams Bedriftsnett har bedriften muligheten til å delegere administrasjonen av køer og lydmeldinger til deltakere på ulike nivåer i organisasjonen i samsvar med bedriftens behov og ønsker. Dette gir stor fleksibilitet. Teams Bedriftsnett inneholder også en chatfunksjon og en historikk i administrasjonsgrensesnittet, som gjør det enkelt å spore endringer, inkludert tilpasning av åpningstider for høytider som juleferie.

Utlandssamtaler

SMB Mobil gir deg gunstige priser for både mobil- og fasttelefonbruk til utlandet i teams bedriftsnett. I tillegg vil din bedrift fortsatt ringe Teams-til-Teams-samtaler kostnadsfritt i samme løsning. Dette kan føre til betydelige kostnadsbesparelser i forhold til tradisjonelle bedriftsnett løsninger som mange selskaper bruker, da internasjonale samtaler fra mobilabonnementene ofte er mye dyrere enn Teams-samtaler som benytter IP-telefoni.

Redusert behov for opplæring

Ved å benytte den samme løsningen for all kommunikasjon, minimeres behovet for omfattende opplæring. Teams Bedriftsnett tilbyr brukervennlige grensesnitt, noe som betyr at selv ikke-tekniske personer enklere kan administrere bedriftens telefoniløsninger. Du trenger ikke være ingeniør for å håndtere og forstå telefoniløsninger hvis din bedrift velger Teams Bedriftsnett, men SMB Mobil og samarbeidspartnere kan fortsatt bistå!

Trenger bedriften din ytterligere veiledning? Vi tilbyr konsultasjonstjenester for å sikre at dine behov og krav blir ivaretatt best mulig.

 


6 tips til hvordan du holder mobildatabruken lav på påskeferie

25 mars 2024

Enten du planlegger å tilbringe påskeferien på hytta, utforske en ny by, eller bare nyte vårsolen hjemmefra, kan det være lett å bruke mer mobildata enn vanlig. Høytider som påsken er spesielt datatunge perioder, ofte fordi mange er på reise, deler øyeblikk med venner og familie på sosiale medier, eller søker etter informasjon og underholdning på farten. Med noen enkle tiltak kan du likevel holde databruken i sjakk.

Bidra til en grønnere fremtid med ditt mobilabonnement

05 februar 2024

I en verden som blir stadig mer digital, blir vårt digitale fotavtrykk en viktig del av den samlede miljøpåvirkningen vi har. Hos SMB Mobil har vi lenge erkjent denne utfordringen og søker måter å gjøre en positiv forskjell på. Gjennom vårt nyeste initiativ, tilbyr vi nå en unik mulighet for våre kunder å direkte påvirke miljøet positivt med sitt mobilabonnement.

Vekst og innovasjon hos SMB Mobil

01 desember 2023

Siden oppstarten i 2022 har SMB Mobil ikke bare opplevd en betydelig vekst i antall bedriftskunder, men vi har også skapt en ny dynamikk i det norske bedriftsmarkedet. Med over 4000 bedriftskunder har vi raskt blitt en viktig aktør som tilbyr friske alternativer i et marked dominert av større aktører.

Scroll til toppen